måndag 22 mars 2010

Till mina Stora Bloggbeundrare!

Hej alla mina bloggbeundrare!

Jag skriver ett speciellt blogginlägg special bara för er!
Jag tackar er alla för eran support! Jag känner att min blogg börja bli oerhört populär nu med era 8 kommentarer (3 av dom är mina:))
Jag vill även tacka er för eran empati till min skabbiga situation på mitt skabbjobb!

Clayton du är min första följare och även första läsare! Där får du en stor ära!
Jocke du är 2a på min kommetarlista, en dag kommer du oxo att bli populär.
Noris Snoris Va roligt att få kommentarer från Afrika jag följer din blogg oxo:)
Jenny vad roligt att få en följare som man känner lite granna! Skaffa en blogg du med så få vi lära känna varandra lite bättre! Elinor jag hoppas verkligen att du hittar en billig resa och hittar till mig:) Det ska bli så kul o ha dig här:)
Elin vad kul att du oxo följer min blogg.

Nu måste jag tyvärr lämna er!
Det är pokerkväll som gäller ikväll!
Deltagarna är: Erik, Helena, Clayton och Miriam!
Vinnaren på denna pokerkväll får äran att ha sin pokerbild på min populära Blogg!och beroende på hur mycket jag gillar personen så kommer det förhoppningsvis lite inlägg oxo. Så, vem tror ni vinner?? Jag röstar att det är jag.

Kramar
xoxo Miriamthe star xoxo

2 kommentarer:

  1. Längtar tills jag blir populär, kanske måste skaffa min egen blogg för att nå dit

    SvaraRadera
  2. haha! Varför inte? Har du mycket spännande o dela med dig:)?

    SvaraRadera

Bloggintresserade