lördag 27 mars 2010

Hikingäventyr med Clayton Elin och Axel i dom kanadensiska skogarna!

a


En fin dag så drog jag Elin, Axel och Clayton till de kanadensiska skogarna för att hika! Vi hyrde en bil och körde mot skogen!


På vägen stannade vi på ett sushiställe (såklart) och köpte lite sushi!Vad är hiking utan sushi?


När vi äntligen var framme så hittade vi ett mysigt stället nere vid en älv och hade lite sushipiknick! Innan maten hade vi såklart lite photoshoot nere vid vattnet något som Clayton blev tvingad till.


På bilden så ser ni hungriga Axel och Elin (den sushiberoende).


Jag trodde att den kanadensiska skogen skulle vara mycket lik den Svenska men när jag väl var där, så märkte jag att det var ganska stor skillnad ändå!
Kanada har andra sorters växter, träden är mycket större och är full med mossa överallt! Bergen ser ut som en tavla och är väldigt nära.



Tavlan:


Mossa på träden


Det var väldigt skönt att komma ifrån storstan ett tag och gå i naturen! Jag kände mig så harmonisk och hälsosam där ute! Förutom att vi hade den hära diskussionen hela tiden "vad ska vi göra om det kommer en grizzlybjörn?"

OCH SÅ KOM DEN...

Elin blev uppäten och vi har inte sätt henne sen dess... Vi behöll alla goda minnen vi hade av henne..

Hennes lekfullhet!


Hennes pokerskicklighet!


Nä nu har jag gått för långt! Vi har inte sätt nån björn och Elin är fortfarande vid liv! Jag ville bara skapa lite dramatik där men nu känner jag att jag har gått för långt!

I alafall det var jätte kul att vara ute i skogen det var lite fascinerande att se och ta på alla stora träd och all mossa!






Sist men inte minst så måste jag nämna att den populära vampyrfilmen "New moon" har spelats i Vancouver BC´s skogar! coolt va?



Nä, nu måste jag gå!
Clayon sitter i sina gubbkalsonger sjunger o vill ha uppmärksamhet så jag måste lämna er. Tack för mig!kramar
xoxo miriam the star xoxo!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vadå gubbkalsonger!! Det e faktist björnborg boxers och dom är mycket sexiga och sköna.. Det e bara Miriam som är avis för att hon gillar inte trosor egentligen;) Eller joo det finns ett par som hon gillar och jag tror att hon ärvde dom av sin farmor.

    SvaraRadera
  3. Väldigt vackra bilder....Jag gillar verkligen din blogg, väldigt mycket som är intressabt att följa i ditt liv. Det enda som jag kanske saknar är lite mer om den där söta killen som vann första pokermatchen, vad har hänt med han? Vi är många som undrar.

    SvaraRadera
  4. Hej Erik va kul att du äntligen läste min blogg!
    Roligt att du tycker att det är intressant! haha!
    Jag vill bara betona att du vann inte första pokermachen utan det var Elin som van:)
    Men jag kan göra ett extra inlägg bara för din skull senare:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade