lördag 17 april 2010

100 besökare, de här måste firas!


Hej alla mina bloggbeundrare!
Idag är det en jätte stor dag!! Har precis kollat på min besöklista och ni är 102 som har besökt min sida hittills!Känner mig som blondinBella nu!
Jag ville bara tacka er alla för eran support, Det var NI som gjorde att min blogg blev så populär! Vill önska er alla Svennar en trevlig helg med mycket fest och sprit. JUST DE påtal om Svennar, så har vi skaffat 3 till kompisar nu som är Svennar!
Clayton och Elin har först uppfunnit Kalle på en affär som säljer peak performance, Clayton sökte jobb där! I af Kalle är våran första nya kompis som vi har hittat denna vecka! Sen har Elin och Clayton också träffat en tjej på gymmet som heter Jessica, hennes kille råkade vara Svensk, han råkade även vara från Österund! Han känner min älskade kusin Elinor och hennes man Osten som kommer och hälsar på oss i Juni! Värden är liten! Så ikväll blir det pokerkväll med våra nya Swedenbudies! Engelskan kommer aldrig att utvecklas så jag ger upp! Få satsa på Svenskan istället:)

Tack för mig!
Kramar till allihopa!
Miric!

3 kommentarer:

  1. thihi... poker face höhöhö

    SvaraRadera
  2. Grattis Mirjamoos :D 1 0 0 hehe ja men det var väl kul:D få se vad du har skrivit mer då:D kram kram Jonny Boy

    SvaraRadera
  3. Tackat tackar! Kul o ha dig här Johhny boy, en dag ska jag ha ett special inlägg för dig oxo så blir du oxo populär!

    SvaraRadera

Bloggintresserade