onsdag 28 april 2010

Vill bli en superhero!

När jag ibland har lite extra adrenalin i min kropp och är på väg till jobbet eller allmänt går på en prommis själv, brukar jag lyssna på hårdrock eller house musik och fantisera om att jag är värsta hjälten! Har ni nånsin känt lika dant eller är det bara jag som är konstig? Det är en fin känsla, för att man kommer in i en overklig värld där man känner sig lite extra stark och cool! Det behövs ibland:)
Antar att det är bara jag och kick as....

Idag var jag, Helenka, Erik och Clayton på bio, den "riktiga värden" och såg filmen "kick as" Jag måste erkänna att den var jävligt bra! När jag först såg trailern tyckte jag att det var värdens töntigaste film! Men det finns en logik bakom de hela! Samtidigt som den är rolig så är den ganska hård och blodig! Filmen äger! Den har ett humoristiskt inlägg med känslor som innefattar ilska,kärlek och orättvisa! Den är spännande, bra och dubbelmoralisk! Jag vet inte vad ni har för filmsmak men jag uppmuntra er att se den! Efter den kommer ni att känna er som "superheros"

Tack för mig!
Miriam The star eller bättre sagt, Miriam The superhero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade