onsdag 26 maj 2010

Elinor och öst vi väntar på er!!!!...... We are going to San Francisco......

Hej familj och vänner och främlingar och fiender och..whatever!

Idag är det onsdag. Jag är ledig, eller bättre sagt jag är hemma för att skriva klart min jobbiga praktikrapport!
Just nu så orkar jag inte hålla på med den längre! Jag drömmer mig bort till min semester så jag kan inte hålla kvar koncentrationen om jag inte skriver ner mina semestertankar på min blog!
Jag vill verkligen göra klart den så att jag kan vara fri nästa vecka när min älskade kusin Elinor och hennes lovaboy Öst kommer!!
Jag ser verkligen framemot deras besök här i Kanada! Förhoppningsvis så blir det bra väder så att vi kan hitta på MYCKET roligt utomhus:)Det vi har bestämt säkert hittills är att vi ska åka "roadtrip" till USA.

Slutdestinationen i våran lilla resa är San Francisco!



Det känns jätte spännande och kul att roadtrippa i USA. Det har alltid varit min dröm faktiskt! Synd bara att vi inte hade tillräckligt med tid så vi kunde åka till Las vegas och Los angeles! Roadtrippen kommer att vara i en vecka och vi tänkte prioritera att se en eller 2 städer ordentligt än att hålla på o stressa och spendera semestern i bilen!
Vi ska bo på vandrarhem och satsa på att vara ute och upptäcka staden! Vi har även tänkt att köra till någon grannstad vid kusten där vi har möjlighet att surfa!

Det känns kul, jag har aldrig testat på att surfa i mitt liv så det känns spännande! Hoppas att Elinor, Osten och Clayton tycker det med! Förhoppningsvis så är det badväder oxo så att vi inte tvingas frysas ihjäl på surfing brädan :P

Elinor, Öst och Clayton jag dedicerar denna sång till er!!

Elinor, när du lyssnar på denna vackra sång, försök och föreställ dig, dig o mig springa i en äng i San- Francisco i våra blommiga klänningar från H&M och öst o Clayton springer efter oss! Skön känsla va?

Wuhuuuu!
Ses om 6 dagar!!!!!
Kramar o pussar!!

5 kommentarer:

  1. Helloj stjärnan!

    Vad härligt det låter med roadtrip, blir lite sugen. Kanske ska fixa den lilla detaljen med körkortet först iofs... Lycka till med surfingen! Själv tycker jag det är skitsvårt, tänkte bli surfproffs när jag bodde i Sydney, men det gick sisådär... Lyckades på sin höjd komma upp på knäna i några sekunder. Men det går säkert bättre för dig!

    Puss och kraaam

    snoris

    SvaraRadera
  2. haha Hej afrikaNoris!

    Du och jag far roadtrippa i Sverige nan gang nar vi skaffa kortkort:Phaha! Jaa jag tror nog att det kommer att vara skitsvart med surfning! Hoppas bara att ingen bryter natt ben efter surfningen:) Va kul att du har testat pa det:) Vi fa se hur det gar for min del...:P
    Kramisar:)

    SvaraRadera
  3. åh du e mysig du!!de ska bli så kul!!
    nu e de bara 4 dagar kvar..!!
    puss o kram vi ses snart!! /elinor

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också tanken på att springa på en äng i San Francisco till den musiken....

    SvaraRadera
  5. Elinor nu är det bara 2 dagar kvar:)

    Mamma du och jag kan springa på en äng med våra klänningar på Cypern när jag kommer:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade