onsdag 19 maj 2010

Nya kategorier i bloggen!

Hej mina bloggbeundrare! ä å ö

Min lägenhet är stökig, mina kläder otvättade och disken är på topp. Därför bestämde jag mig for skapa ordning och reda på ett annat sätt(nu när jag sitter på jobbet) Så att jag skapar en slags balans i det hela!
Därför bestämmde jag mig för att srtukturera upp min blogg!
Med det menar jag att jag har delat upp inläggen i olika kategorier.
Jag tycker att det är bra for er att veta vad som uppkommer i bloggen. Jag kan ge ett exempel:
Om ni inte ha lust att läsa tjat och tråkigheter från exempelvis kategorin "less och upprord" och vill få lite possitiv energi och inspiration istället, så kan ni klicka på kategorin "roligheter". Det är bra att veta vad som väntas. Jag vill inte påverka eran energi pa ett negativt sätt! Ett till exempel är:
Om ni är på ett otåligt humor en dag, så finns risken att ni kan påverkas på ett negativt sätt och det vill vi inte! Det är bättre att läsa de negativa inläggen en annan dag när ni känner er lite starkare!

Längre ner ska jag redovisa alla kategorier som finns i min blog och det är bara att klicka på den kategorin ni känner for! OBS! Det nyaste inläggen kommer fortfarande först! Det är för dom som inte har läst gamla inlägg och skulle vilja läsa lite mer.

Kategorierna ar:
1.Roligheter
2.Pinsamheter
3.Less och upprord
4.Viktiga samhällsfragor
5.Praktik
6.Hälsa och välbefinnande
7.kulturkrockar
8.kärlek


Tack för mig!
Har ni frågor så är det bara att komentera längst ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade