onsdag 26 maj 2010

Robin hood 2010


Igår som på varje tisdag så drog jag Erik och Clayan på bio!
På tisdagar så får man gratis läsk och popcorn någon som inte riktigt passar min diet men men. Måste man så måste man!
Vi såg den nyaste Robinhoodfilmen med Rusel Crowe! Han är skitbra skådis en av mina favoriter faktiskt! Han spelade i en av mina bästa filmer "Beautiful mind" och "Gladiator"!
Filmen var bra! Ganska mycket blod och dödande för min smak men jag gillade den på nått sätt. Jag har märkt en sak, det är roligare att kolla på killfilmer på bio än tjejfilmer! De romantiska filmerna kan man kolla på hemma när man inte har nått bättre för sig! Själva inlevelsen i sådana typer av filmer är amazing på bio!! Jag tipsar att ni ska se den! Ge en chans nån gång o gå o kolla på filmer som ni aldrig skulle kunna tänka er o se(tjejer) så får ni se att det blir den bästa filmen ever!

Har man inga förväntningar så blir man inte besviken!

Pussar o kramar!
Miriam the star!

2 kommentarer:

  1. Jag ska gå och se Robin Hood bra för att du rekomenderat den!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du kommer att gilla den:)
    Ska du se den på bio:)?

    SvaraRadera

Bloggintresserade