måndag 24 maj 2010

Jag hatar...

Just nu är jag jävligt irriterad.
Jag har försökt att laga en jävla home made potatismos för första gången och jag MISSLYCKADES. JAG HATAR NÄR jag misslyckas med mat när jag är hungrig. Det är inte alls kul. Jag blir så himla besviken så jag vill börja grina.
Just nu när jag är på ett sådant humör ska jag skriva lite om vad jag ogillar med folk och livet.

Jag ogillar:

1.Folk som sätter sig bredvid mig i bussen och luktar svett (hemlösa räknas inte, utan vanliga människor som inte har lärt sig tvätta sig under armhålorna och fetan varje morgon.

2.Folk som sätter sig bredvid mig i en park och röker så att all cigarett rök kommer på en.

3.Folk som går på stranden/badhuset med underkläderna. Herregud hur svårt är det att gå o köpa en bikini? Ofräscht.

4.Folk som enbart pratar om sig själv.

5.Mygg.

6.kackerlackor.

7.Min äckliga home made potatismos.

8.Folk med fettigt hår.

9.Folk som inte har nått liv och enbart snackar skit om andra (oskyldiga människor).

10.Chefer som inte kan bete sig.

11.Lärare som inte kan bete sig.

12.Folk som ser ner på en och tror att dom är nått.

13.Folk som inte har respekt för andra.

14.Mobbare.

15.Folk som äter makaroner och köttbullar 7 gånger i veckan.

16.Utnyttjare.

17.Folk som hatar djur.

18.Folk som hatar barn.

19.Folk som allmänt hatar alla.

20.Grannar som snor ens citroner ur citronträdet mitt i natten.

21.Grannar som tjuvtittar ur ens fönster.

22.Grannar som kör på ens katter.

23.Grannar som förgiftar ens hundar.

24.Gammal svett.

25.Folk som pruttar på dansgolvet.

26.Folk som rapar på dansgolvet.

27.Bilar som tutar och skrämmer skiter ur en.

28.Kompisar som säger upp kontakten efter 3 år för att man stack från krogen.

29.Folk som aldrig borstar tänderna och har värdens största leende VARJE DAG.

30.Folk som tar för mycket plats och ger ingen chans till det tysta folket.

31.Långa köer till toaletten

32.Osköna sängar

33.Mörka lägenheter

34.Smutsiga arbetsplatser

35.Lägenheter med kladdigt smutsigt golv så att sockorna klibbar sig när man går.

36.När folk färgar halva skallen blond och andra halva svart.FULT!

37.Morgonsurisar

38.Besha Heltäckningsmattor

39.Obekväma skor

40.Besök av finnar

41.Otrevliga jävlar på sjukvårdsrådgivningen

42.Sega datorer

43.Datorer som inte funkar

44.kladdiga handtag

45.Dagisbaciller

46.Urinvägsinfektion

47.Folk som ser ner på kvinnor

48.Folk som aldrig uppskattar nånting.

49.Folk som enbart klagar.

50.Falskisar

51.Att banta

52.Folk som glömmer att spola efter att dom har skitit.

53.När jag tvinga mig själv äta sallad fast jag inte gillar det.

54.Körskolorna på Cypern som har kuggat mig för att jag körde 55 på en väg där det var max 65 km. De påstod att det var "feg körning". VA ÄRLIGA ISTÄLLET, JAG ÄR TJEJ. ASHOLES.

55.Gamla bananer

56.snorkusar

57.Andedräkten på folk som röker OCH dricker kaffe samtidigt.

58.Att jag aldrig lyckas vara i tid på min praktik.

59.Marsvin som begår incest och pedofili.

60.Kaniner som bits.

Nu känns det bättre, så det får räcka för dagen.
När jag är på bättre humor ska jag skriva vad jag älskar.
Tack för mig!
Kramar och pussar!
Miriam!

7 kommentarer:

  1. Lätt bästa inlägget på år och dagar.dom här tyckte ja var bäst=1.27.37.44. ja känner några finnar o dom är helt ok hahah:D 46. ja har varit tillsammans med en del tjejer som hade problem med detta o mitt råd som till 90% av gångerna är boven är att kissa efter samlag..
    kram kram från nya grannen ps:det här är verkligen bra läsning:D

    SvaraRadera
  2. Tack Fredrik! Tack för tipset!
    För min del så får jag 46. när jag sover utan strumpor och om jag går runt i blöt bikini men tack ändå, jag ska ta hänsyn till dina råd:

    SvaraRadera
  3. Just det, jag vill tydligöra att det är inte riktigt rasen finnar som jag ogillar utan finnar som vi annars kallar för akme:P haha!

    SvaraRadera
  4. ja fattade det men finnarna men den var så rolig att kommentera;) o får du det när du sover utan strumpor blir ja orolig..ja tror inte d är nåt med dina strumpor.. vi skulle kunna göra ett test om du vill:D du får sova med mjukisbyxor o trosor en helvecka men även utan strumpor..så kollar vi om du blir sjuk då:D d är ju när d är kallt o fuktigt man får urinvägs utan när man får bakterier upp i urinröret som d blir fel..därför killar nästan aldrig får d vi har så långt urinrör "oftast" plus att vi skakar ju av den efter vi kissat..som du ser så tar ja det här väldigt allvarligt man kan ha urinvägsinfektion utan att märka det så att d vandrar upp till njurarna plus att man kan bli steril..kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag hatar när alfa kassor krånglar och inte kan sitt eget jävla jobb. Hmm skönt att få ut det. Saknar dig darling!

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig på samtliga punkter, men jag skulle aldrig lägga energi på att skriva ner det, så bra att du gjorde det istället.

    SvaraRadera
  7. hahah mamma då!
    Det är bra o göra det ibland, agressionssoptunnan tömdes efter att jag skrev ner allt:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade