söndag 30 maj 2010

Ge mig tillbaka mina bildeeeeeeer :(

Hallå på er alla! om det är nån som läser!

Idag har det varit en svår dag för Miriam!
Det har uppstått konflikter, frustrationer och småirritationer i Miriams liv idag!
Men jag ska inte gå in på det! Det jag ska gå in på är att jag upptäckte att HÄLFTEN AV ALLA MINA GAMLA VANCOUVERBILDER ÄR BORTA :(
Jag har ett externminne där jag för över alla mina bilder!
Jag upptäckte för en månad sen att en mapp var försvunnen, jag tänkte äch då den har bara hamnat fel nånstans.... Igår märkte jag att nästan 5 mappar saknades! Alla bilder jag tog när min mamma var här osv... VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT???

Det känns skittråkigt ju! En 5måadersresa och inga bilder kvar nästan??? Som tur så har jag lagt ut en bunt på facebook så jag får nöja mig med dom Eftersom jag la ut dom på facebook så var det nog godbitarna! Men jag förstår inte hur bilder kan bara försvinna??

Är det någon som har en aning om vad som har hänt?
Finns det virus som raderar bilder??
Fattar inte.....

Jag ska lägga upp lite av bilderna som har räddats så få ni se lite hur jag hade det innan jag startade bloggen!

Vi var på Vancouvers Museum: (facebook har räddat 4 bilder av den dagen)





Området vi bodde i den första månaden vi flyttade till Kanada!

Våra första OS biljetter! Hockey Vitryssland-Sverige

Våran första fest i Kanada! Inflyttningsfest hos Erik och Helenka!




Våran första OS hockeymach






första gången jag såg Arnold Schwarzenegger

fast jag lyckades aldrig ta en riktig bild på han, däremot jävla Erik Lyckades!

Erik förlåt att jag sno din bild men det är synd om mig nu.
Mammas första besök i Kanada:


Jaa det var allt det!
Sorgligt!
Jag visste att detta en dag skulle häda.
Så deprimerande....

Hejdå:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade