tisdag 18 maj 2010

Vad är sex?

Ni kan inte förstå vad mycket roligt jag hör av klienterna här på praktiken varje dag!
Dom frågar om reseptionskvinnan är min mamma, jag har även hört att jag ser ut som en muslimsk kvinna samt bryter på spanksa! Det känns roligt att höra när jag har varit i Kanada i 5 manader att min engelska har en spansk brytning! Det smälter väl i alafall in i verksamheten! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I af, idag var det en aukansk kvinna här på min praktik som ville seriöst gifta bort mig med hennes son. Hon tyckte att jag var en fin och snäll flicka och skulle passa bra med hennes son! Eidy satt och översatte allt till mig för att kvinnan pratade persiska. Eidy sa till henne att jag är upptagen och har en pojkvan!
Den aukanska kvinnan svarade med all sin seriösitet: "det gör ingenting, pojkvän är väl inget seriöst, hon kan fortfarande gifta sig med min son för det" Sen skulle jag ta på mig slöja och bli som henne! Jag sa till henne "vad händer om jag inte vill ta på mig slöja då"? hon svarade: "det spelar ingen roll vad du vill, du måste!

Eidy sa till henne att i Europa så har dom flesta sex om dom har pojkvän... Den aukanska kvinnan svarar med ett funderande ansiktsuttryck "vad är sex?"
Eidy gjorde en olämplig handrörelse med sina fingrar som förde tankarna till en sexuell handling! Den aukanska kvinnan var tvungen o ta en tankeställare några minuter,..... Efter ett tag svarar den aukanska kvinnan .... ..................."Men, blir dom inte gravida"?

Tack för mig!
Miric!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade