söndag 16 maj 2010

En romantisk dag på vandusen botanical garden!


Idag har jag och Clayton haft en mycket romantisk söndag!
Planen var att Erik jag och Clayton skulle dra till vandusen botanical garden, men Erik stannade hemma för att tvätta sina kläder! Så då blev det bara jag och Clayton som drog!
Jag har aldrig varit på en sån fin trädgård förut! Det var verkligen jätte vackert! Det är på ett sånt ställe man ska till när man ska ta bröllopsfoton!!!!

Dom hade alla möjliga blommor, ett vattenfall, labyrint, ett mysigt fik utomhus och även restaurang. Dom hade japanskt och kinesiskt stil på trädgården och mycket mer! Dom hade olika sjöar, häftiga färgglada träd, blommor som doftar jätte jätte gott! Vi passade på och hade värsta fotoshootingen! Jag var väl förberedd på shootningen! Jag tog på mig min fina, nya bondiga klänning från H&M och allt var klart! Försökte tvinga Clayton ta på sig skjorta men det gick inte! Okej nu ska jag sluta babbla på, ni få se lite vackra bilder istället! Om det är nån som läser bloggen nuförtiden, det känns som att jag har tappat tittarsiffror de sistone:(
Enjoy!





Vi försökte få till en pussbild i blommbuskarna, då dök det upp två tanter som sa: "busted"...Dom trodde tydligen att vi stod o råhånglade i buskarna men det var inte riktigt så va! Sen erbjöd att ta bild på oss o vi sa JA såklart! När dom drog därifrån så hörde vi dom prata inom buskarna... "OH meeen do you remeber these days...!"










3 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg och tittar på vackra foton.

    SvaraRadera
  2. ja gillar puss bilden!!!!!kram kram hockey-bilds jonny

    SvaraRadera
  3. Hej mamma vad kul o ha dig tillbaka:)

    Johny boy du fa fota oss nasta gang, nu nar du har blivit en professionell fotograf:P

    SvaraRadera

Bloggintresserade